Saturday, March 20, 2010

SaTuRdaY MorNing..

Uwahh sabtu sdh rupanya ni ari, terasa cepat pulak bah masa berlalau..hampir2 tadi aku lewat buka ofis gara2 lewat bangun, cm mana ndak lewat kalau tidur pun sudah pukul berapa(sekali lagi aku terbabas subuhku). Sudah lah lewat jeansku yang aku suka pakai ntah di mana kakak ku letak. C sal call aku mengomel sdh suruh cepat cOz ari ni bfnya mau hantar kami pegi keja, tapi aku rasa macam x sempat so aku suruh lah dia pegi dulu. Sebenarnya aku malu mau ikut cOz terasa macam aku kacau daun pulak..hehe

Hari ni free ckit d ofis jadi bole rileks2 lah..hehe ndak tau mau buat apa so aku msg la kawan2 ku, aku msg c andi, c eche n c sal sekali gus..buang tabiat kali aku dgn c sal ni cOz ofis sebelah sak n ari2 jmpa tap masi mau sms, macam x jmpa pulak..hehe Sebenarnya kemarin dlu 18hb Mac birthday c sal tapi aku lupa wish and aku pun baru ingat kemarin. Sorry my dear friends aku lupa birthday mu di sebabkan aku selalu memikirkan dia..Insyallah nnt aku buat surprised utk ko ya..Aku lupa tidak bermaksud kau x dlm hatiku. U always in my heart everytime and i want u to know, u are my best friend forever till end.. c andi mcm biasalah tmpt aku mengadu pasal mud ku yang selalu down pasal dia dan dia lagi(nah dia lagi,bila dia bole aku lupa ni)..c andi seperti biasa penasihat yang baik and selalu bagi nasihat yang bernas, thanks andi, ko memang pro bah bab2 cinta2 ni..haha aku mau ajak juak dia keluar thari ni lepas keja memandangkan kami keja halfday sak tapi dia ckp bfnya pulak mau dtg dari tawau..adeiina malar ni bf kwn2ku org tawau(xpa paham disitu)..keowkeowekow

wewwww kejap lagi mau balek bah bestnya ku rasa...neh c eche ajak kuar mau p giant katanya ada final bintang sandakan fm, mau pegi kah tidak ya?? aku malas mau pegi acara2 cm tu sbnarnya, apa lagi tmpat yang ramai orang tapi insyallah aku pegi juak temankan dia lepas carik present utk birthday girl and hantar gelangku pegi kedai utk di repair... lpas aku confirm mau temankan c eche mber lamaku c amin pulak call ajak keluar,macam mana lah sdh cerita ni?? aku sdh confirm mau keluar dgn c eche tiba2 c amin call mengajak pulak..last week kmi sdh janji mau jumpa tapi terpaksa kensel last2 minit so hari ni dia harap betul dapat jumpa mau cerita2 and lepak2 sebelum dia balik kk..

Ok2 aku sdh dapat idea, pembahagian masa penting disini..kowkeowke aku temankan dlu my eche lepas tu petang ckit baru aku pegi jumpa c amin. ok set settle sdh 1 masalah, amin wait for me ya..hahaha mau jam12 sdh sebelum boss ku dtg ofis balik hantar keja baru lebih baik aku cau deluan. ok2 gtg now..salam



TERIMA KASIH KERANA MEMBACA...with luv ;)

No comments: