Thursday, March 11, 2010

PeNyakiTan


Huh!! (neh tiba2 ni mengeluh) masuk ari ni sdh 3 ari aku d umh sak gara2 sakit, mula2 flu pastu demam d ikuti batuk(aduhaiii)...dak tau ni musim panas x pnah ujan aku pulak yg kenak sakit...tp xpa aku redha sak dgn sakit ni..bkn kah sakit itu mnghapuskn dosa2 kecik..kata mamaku redha sak x ckup lo x mau mkn ubat, ubat tu utk mnymbuhkn sakit bkn utk mbunuh.sbnrnya aku bkn x mau mkn ubat tp bila aku tgk ubat apa lg yg tablet besar or capsul tu mula lah dtg fobiaku, mau muntah lah, mau ngis la pokoknya mcm2 la d rasa lo ubat sdh dpn mata..haha!!! rindu sdh aku mau buka FB tp d sbbkn kekangan sakit aku lupakn luk semua tu...aku pikir aku kenak denggi sdh time p spital coz bnyk ruam d bdnku nasib smpai d spital dktor ckp demam biasa dan seperti biasa penyakitku selalu kekurangan darah..huhu hopefully bsok boleh sdh p keja cm besa...
TERIMA KASIH KERANA MEMBACA...with luv ;)

No comments: