Monday, March 15, 2010

AkaN Ku JuMpa..

Ku mengatur langkahku
berjalan tanpa bayang-bayangMu
langit dan bumi setia, menemaniku
matahari menyinar tak pernah berpihak padakuKu
kepanasan tanpa perlindunganMu.
Hari berganti hari aku masih teguh menanti
Hadir diri Mu dalam hidupku ini
Rasa kecewa ada bila kaki penat berlari
Namun yakinku Kau kan kutemui
ku takkan pernah cuba berhenti
langkahku mencari Cinta
Yang ku tahu hanya tuk diriku
kan ku terus cari sampai hujung dunia
kerna ku tahu akanku jumpa diriMu
dan ku kan terus menempuh mimpi-mimpiku selalu
kulihat semua gembira
bila mengenali erti Cinta
senyuman ku beri hanya duka
bila ingin Teman tuk berbicara
Cinta jangan sembunyi
mataku kabur mencari
hadirlah dalam hidupku ini
Cinta jangan engkau pergi
bila langkahku cuba
untuk mengejar diriMu



Song By Isma Yusoof and Azfar
P/S Nice song..





AKAN KU JUMPA...my pebret song huhu..bila aku rasa down sak cepat2 aku ambil iPod and dengar lagu ni. Sebenarnya lagu ni bukan hanya lagu CINTA semata2 antara manusia dengan manusia. Terpulang pada penafsiran masing masing, bagi aku maksud lagu ini aku kaitkan tentang pencarian CINTA seorang hamba kepada penciptaNya ALLAH S.W.T


"Cinta jangan engkau pergi bila langkahku cuba untuk mengejar diriMu"... CintaNya tidak akan pernah kurang dan akan sentiasa bersama sama dengan kita. Jangan pernah malu atau berhenti untuk mencari dan meminta cintaNya kerana hanya cintaNya yang hakiki. Insyallah CINTA itu akan kita jumpa...

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA...with luv ;)

No comments: