Wednesday, March 31, 2010

duNo wAt tO Do..

Mengantuknyaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Arghh malasnya aku rasa mau buat kerja kalau balik2 menguap sak. Apa sudah penyakit ku ni bah, tidur awal pun masih juak boleh mengantuk. Duno wat to do lah..hahaha bagus lagi tidur lewat sama juak mengantuknya. Kerja yang banyak buat aku teda mood mau buat disebabkan mengantuk. Semalam balik dari keja tiba2 black out, OMG aku punyalah panic cOz aku sendiri d umah. Masuk rumah sak aku terus kunci pintu and pasang lilin (romantik pulak aku rasa) haha. Sementara menunggu masuk waktu aku duduk sndri sambil dgr2 lagu, sebenarnya aku takut gelap apalagi sendiri. Suddenly my mum call...hohoho makkkk!!! aku takut sendiri, mati karan sini mak... Jam8 lepas semua yg sepatutnya aku buat sudah selesai aku macam ndak sedar sudah apa yang terjadi d sekelilingku..zZzZzZz

Subuh aku bangun jam 5, that mean aku tidur 9 jam la ni kan. Aku cepat2 capai handset d sebelah ku, wah ada 26 msg (22 msg dari fb mobile & 3 msg dari mereka2 & 1 dari c anu) C anu tanya tidur sudah kah?? mau reply apa ya cOz bangun sudah baru aku tgk smsnya, aku decide x reply. 3 missed call (1 from my lovely mum, 1 from mereka2 and 1 i duno dari insan mana). C sal pagi2 sudah sms bagi tau bfnya ambil kami ni hari so that mean kami kena awal la gerak dari rumah and sharp 7.30am aku sudah smpi office. Ada 1 jam lagi before aku start keja, LAPAR!!! semalam satu apa pun aku x sempat jamah, aku paksa juak c sal temankan aku sarapan walaupun dia ndak mau.

Mula waktu keja mula juak la mengantuk ni bermaharajalela..haha time ada bos aku rasa paling seksa cOz terpaksa mau cover2 mengantuk ni. Lepas dia keluar aku letak la juak kejap kepalaku d meja supaya tidak terlampau gian. Tengah x tau mau buat apa aku ambil kalender and tengok bila lagi ada cuti, wah jumaat ni rupanya public holiday utk sabah & sarawak, weewwwww cuti lagi. Besok APRIL FOOL!!! besok juak birthday Adi.. Happy Birthday Adi, patutlah kau beia2 tanya birthday ku bila rupanya dia mau bagi hint2 aku yang birthday x lama lg. Apa mau d bagi ni ya?? aku baru kenal dia so memang ndak tau apa yg dia suka, aku tanya c andi dia cakap bagi kasih sayang cOz familynya jauh..wakakkaka sot mu lah ctu andi sembarang sak d cakap. Kasih sayang memang aku murah hati berikan utk sesiapa sahaja yang aku kenal cOz bagi aku kasih sayang tu kalau dikongsikan insayallah hidup kita akan bahagia.

wah ndak sedar mau balik sudah rupanya ni..huhu waktu paling nikmat aku rasa bila time bepulangan sebab tiada kerja, tapi waktu paling gantung ndak sabar mau besok adalah waktu bepulangan tapi kerja masih lagi menunggu mau d kasi siap. Kerja mau komited kan, walau macam mana pun tidak suka kerja harus juak d siapkan (neiii cm ustazah oooo). Mula dari sekarang aku harus menyibukkan diriku dengan kerja2 ku supaya aku boleh lupa masalahku, lupa seseorang, lupa sesuatu dan lupa semua punca2 masalahku..(adoyaiii mereek lagi aku ni)hahaha..

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA...with luv ;)

No comments: