Tuesday, March 16, 2010

Apa Ada Pada Nama..

Inilah baju rasmi xclass ku yg smpi skrng ni aku baru sekali pakai.
kalau aku pakai confirm glemer tu nama..


"BOOM" hahaha dengar macam lucu tapi itulah nama panggilanku time aku form6 dulu. Nama tu diberikan oleh seorang budak lelaki dalam kelasku, alasan nama itu hanya sebab aku suka makan bun. hampir kawan2 ku d kelas panggil aku dengan nama tu.


Kalau ditanya sama ada aku suka atau tidak bila orang panggil aku dengan nama itu, jawapannya TIDAK. Alasannya senang sak cOz aku sdh ada nama yang sempurna yang diberikan oleh parentku. Nama itu yang sering aku bawa kemana saja dan melalui nama itu juga orang mengenaliku. Namaku cukup ringkas untuk disebut dan dalam kad pengenalan juga nama itu lah yang tertera, aku tidak boleh menutup mulut org dari terus memanggil aku dgn nama itu namun berdiam diri bukan bermakna aku suka atau bangga dengan nama itu..


Sampai hari ini cuma 3 orang kawan ku yang masih panngil aku dengan nama itu. Maybe aku boleh maafkan mereka kerana jarang2 nama itu aku dengar. Tapi bagi yang hari2 berhubung dengan aku tiada kompromi utk mereka memanggil aku dengan nama itu. Mungkin orang menganggap aku sedikit cerewet tentang nama sedangkan nama sebenarku tidak lah sesedap nama orang lain..Aku cuma menghargai nama yang telah diberikan oleh parent ku dan aku bangga menjadi pembawa nama SAHARA BINTI HERMAN..


P/S sorry BOOM tidak lagi available..
TERIMA KASIH KERANA MEMBACA...with luv ;)

No comments: