Tuesday, March 30, 2010

I WANT MY LIFE BACK!!!


Aku x tau kenapa lately ni aku macam malas mau menaip dlm blog ni, maybe sebab aku tiada semangat atau memang aku terlalu busy dgn tuntutan kerja. Aku masih lagi rancak di facebook tapi amat kurang sekali mengomen2 dalam wall member. Aku betul2 tiada mood untuk itu semua waktu ini dan semua member2 pun macam perasan perubahanku yang kononnya tidak lagi ceria macam dulu. Manusia boleh berubah pada bila2 masa tanpa sebab yang munasabah dan aku minta maaf utk semua kawan2 ku.

Jauh disudut hati aku betul2 rindukan kehidupan ku yang macam dulu, sentiasa happy, ceria and paling penting pandai menyembunyikan setiap masalah ku. Maybe itu semua tidak mungkin balik lagi cOz semua itu seiring dgn usiaku. Masa tidak dapat diputarkan kembali dan kita hanya mampu belajar dari kisah silam. I'am sorry buat semua yang kena dgn tempias emo2 aku ni, kalau diberi pilihan aku cuma mau ada perasaan sayang utk semua orang supaya aku boleh bahagiakan orang yg menyayangiku dan orang yang ada disekeliling ku. Perasaan cinta aku mau buang jauh2 supaya aku tidak akan kecewa sampai bila2. Tapi itu cuma kalau dan setiap manusia normal harus ada perasaan yang pelbagai.

I WANT MY LIFE BACK!!! Kadang2 aku seakan2 mau menjerit minta supaya dikembalikan life ku yg dulu tapi aku sedar semua tu tiada gunanya dan aku hanya boleh meminta kepada yg Maha Esa. Aku bersyukur kepada-NYA sebab setiap kali selepas menghadapnya ketika itulah aku rasakan ketenangan dan seakan2 aku diberi peluang untuk mencorakkan kehidupanku yang baru. Kalaulah ketenangan dak kekuatan itu hanya mampu aku perolehi ketika duduk dan sujud kepada-NYA aku sanggup utk berbuat itu sepanjang hidupku.
P/S..Kepada yang Maha Esa Makbulkan lah doaku dan aku tidak akan jenuh utk berdoa
agar doa2 ku dimakbulkan..AMIN!!
samaada cepat atau pun lambat..

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA...with luv ;)

No comments: