Friday, March 19, 2010

HaRi bZ kU..


Sungguh penat dan sibuk. brp ari ni aku btl2 sibuk dan penat.(bz pun masi ada masa juak ya jeling2 FB). dari pagi smpi thari mmg ndak tau mana satu keja yg mau aku buat dlu, mejaku btl2 berterabur. aku paling tidak suka tengok keadaan yang serabut dan tunggang langgang cOz boleh buat otakku serabut.


Sudah lah ndak ckup tidur, kepala pening keja pulak bertimbun. last2 aku buat juak ckit2 smpai settle(keja sbnrnya mmg x pndai habis). time2 bnyk keja ni makan x payah ckp la, mmg ndak d peduli sdh tu pasal makan yg penting keja siap and dapat benafas keja menaip d FB..inilah sbnrnya penangan FB..hahaha



Inilah keadaan meja ku yang boleh buat aku bingung, nasib ni sdh d kemas2 ckit..(aduii kesiannya kmptr ni sdh la slow tahap gaban, ndak lagi mau d tukar c boss)



Berapa hari sdh ni aku tidak sentuh nasi ya? ntah la aku pun lupa sdh berapa hari, bukan aku diet tapi mknan2 ringan yang aku makan buat aku kenyang dan ditambah pulak kejaku yang banyak memang lupa sudah time lunch lagipun aku paling tidak suka duduk dlm restoran and makan sendiri2. Kalau d office bila perutku terasa lapar paling senang aku urus ni perut cOz aku cuma ambil duit and pegi fresh mart selang berapa lot dgn office ku. Di sana dorang tau lah apa yang aku carik, cukup alas perut dengan aiskrim dgn roti bun kenyang lah sdh aku and perutku diam2 la sdh..haha



Aku jenis yang tidak memilih so apa2 pun janji boleh masuk(halal) aku mkn sak tapi habit ku yang tidak peduli pasal makan ni kadang2 buat family ku risau. Sebenarnya ndak perlu risau cOz aku ni bkn juak cekeding malah masih lg dalam ketegori yang sihat2 (tgk luar mcm sihat tp dalm ndak tau lah). Aku sendiri pun tidak sampai bila aku ni mau jadi org yang tidak prihatin dgn kesihatan diri sendiri. Mamaku ckp aku kurang makan, kurang tidur and kurang vitamin..haha mamaku cm doktor, tapi maybe betul lah cOz aku selalu ada masalah tekanan darah redah. Insyallah azam ku lepas ni mau jaga kesihatan ku and "say no to KEROPOK"

Hahaha ni lah aiskrim kegemaranku (panda aiskrim)..sbnrnya bnyk lg yang sedap tapi bentuk aiskrim ni buat aku sayang mau makan tapi last2 habis juak d bedal..hehe


TERIMA KASIH KERANA MEMBACA...with luv ;)

No comments: