Sunday, December 26, 2010

Gue Capek

Damn tired......fuhhh...macam mana aku mau gambarkan tahap kepenatanku yang sudah mencapai tahap kritikal? penat, letih, pancit bercampur baur dengan mengantuk dan semua sudah terangkum menjadi satu rasa yang dipanggil CAPEK.bergelumang dengan komitmen kerja di ofis dan hujung minggu aku terikat dengan tugas2 yang kadang kala diluar kemampuanku memaksa aku untuk lupa sekejap waktu rehatku yang cukup pendek.aku perlu rehat yang secukupnya, tapi bila aku boleh dapat rehat yang secukupnya. sudah lama aku tidak rasa quality time yang sebenarnya untuk diri sendiri tapi aku tidak boleh menjadi selfish.kalaulah bapak aku punya uwang berguni2 mahu saja aku pergi spa buat rawatan dari hujung rambut ke hujung kuku kaki..tapi itu hanya kalau
sahaja,realitinya bapak aku bukan orang yang berUWANG.apa yang aku mau, semua harus aku usahakan sendiri.


INSOMNIA arghhh penyakit itu datang lagi..kenapa mata ku masih bugar ketika semua mata orang lain sedang lena beradu?? dulu aku pernah alami simptom itu tp semua aku fikir sudah tidak bertandang lagi pada diri aku. mungkin aku harus dapatkan khidmat si doktor pakar lsekali lagi sebelum sang badan ini menjadi lunyai.si pasang mata ini sudah tidak mampu lagi menahan sembam dan eye beg.

Aku perlu rehat yang serehat rehatnya..aku mengalu alukan sebarang cadangan dari semua untuk mengurus masa rehatku. ok bapak aku sudah panggil untuk menghantar sepupu sepapat aku ke destinasi mereka..baru mau rehat ada lg on call..kaki saya sudah lemau menekan break dan clutch jadi mlm ini harap dapat tidur lena,itu cuma harapan kalau mata ini bisa layu..haha

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA...with luv ;)

No comments: