Friday, December 31, 2010

Bloger..Bloger..Bloger..

(Hah ada tgk pic di atas? mesti ramai yang tau kan tu gambar blog sapa? aku cilok gambar ni utk entri aku)


Cerita pasal bloger & entri aku suka merayau2 tengok & baca blog orang, kadang2 aku jeles jugak tengok blog orang yang canggih dan punya entri yang bombastik. Blog aku apa ada? tiada header yang canggih, tiadak colourfull yang ada, cuma entri2 tawar lagi usang.haha tapi bagi aku itu tidak penting,sama ada blog itu cantik atau tidak itu bukan ukuran,yang penting aku dapat keluarkan apa yang aku rasa aku nak coret dalam blog ni.Sama juga macam rumah, tidak penting rumah itu besar atau kecil, cantik tau tidak yang penting dapat berteduh.(sekadar untuk sedapkan hati sendiri yang sebenarnya aku memang jahil bab2 menghias2 blog ni)

Aku respect dgn sorang brother ni (gmbr dia ada kat nun atas tu), nama pena dia dalam blog Ben Ashaari tapi lagi senang orang panggil dia BA, macho kan bro ni tapi dia dah kawen lah. Aku follow blog dia selepas dia menang blog pilihan malaysia dalam kategori blog personal suami pilihan tapi, sebelum ni aku memang selalu skodeng pun blog dia .Aku suka baca entry yang dia tulis, simple, padat dan senang untuk di fahami. entri dia pulak dia tidak khususkan untuk topik tertentu, pendek kata semua topik dia sentuh,tidak macam entri aku yang kadang2 merepek dan meleret sampai ke hujung dunia..

Aku kadang2 rasa macam mau borak2 dengan dia ni, mau tanya macam mana dia boleh post entri yang mantap dan yang paling penting dalam sehari dia boleh post lebih dari 3 entri tau Hmm boleh tabik springggg. Caya lahhhh. Cuba korang google blog dia dan follow, korang mesti dapat kira berapa kali dalam sehari dia post entri. Kalau aku? huh memang gagal lah buat begitu, kakangan masa dan tiada cerita menarik buat aku jadi buntu...Brother BA bagi tips untuk jadi bloger serajin anda plesssss!!! haha.

Ok stop cerita pasal si empunya blog yang sungguh rajin, sekarang time untuk jejek ke tahun baru.selamat bertahun baru....!!!!








TERIMA KASIH KERANA MEMBACA...with luv ;)

No comments: